Kényelem, és a külcsín, és biztonság

Mindenhová betört a divat. Az esztétikus és divatos külső igen is hogy sokat nyom a latba, egy termék megvásárlásakor.  A forma és a színek összhangja elengedhetetlenek, és egy adott kombináció szinte védjegyévé válik a gyártó cég számára. Sok olyan termékkel találkozunk a mindennapokban, hogy messziről felismerjük a gyártó céget. Ha jártasak vagyunk a cég termékei körében akkor azt is felismerhetjük könnyedén, hogy mikori capriola-sport-140325_1280tervezésű, és milyen céllal, vagy apropóval adták ki az adott terméket. Ez lehet, ruha lehet, autó vagy bár milyen használati termék. A lényeg, hogy ezek az úgynevezett „védjegyes” termékek, biztos nagyon komoly tervezői munka eredményei. Sok munka, és precíz kivitelezés eredményezi azt, hogy a piacon előkelő helyet foglalhasson el. Ehhez viszont nem elég az esztétikával megtalálni az igényeket, hanem a kényelem tökéletesítését is rendkívülien kell kezelni. Sőt bizonyos, úgymond speciálisabb termékeknél a biztonsági tényezők, de fogalmazhatunk úgy is, hogy a funkcionális tényezők, a piacképesség pillérkövei. Ezek nélkül, nem tudnak huzamosabb ideig a piacon maradni. Ezért is gondolom, hogy ha egy olyan termékkel találkozunk amiről már messziről látjuk ki gyártotta, biztosak lehetünk abban, hogy minőségi áruról beszélhetünk. Hiszen csak azok a termékek jutnak el e nemes elismerésig, amelyekkel a gyártójuk bizonyított már. Tehát egy biztonság érzést vált ki belőlünk. Itt már már nem az a kérdés, hogy jó e az a termék, hanem a jók közül melyik a legjobb.

Termék kiválasztás

Mindig legyünk körültekintők egy termék megvásárlásánál, hiszen senki sem szeretne csalódni mikor haza viszi és elkezdené használni a megvásárolt terméket. Szeretnénk azt, ha a funkcióját úgy látná be, ahogy az elképzeltük a vásárlás során. Nézzünk példának egy bukósisak vásárlást. Van egy motorunk de szeretnénk egy új bukót vásárolni hozzá. Van alap elképzelés, de összességében nem állt össze a kép. Az interneten először a képeket nézegetve, körvonalazódik a külsőségre vonatkozó elvárások. Esztétika és a funkciója így behatárolható. Talán még a márkákat is egy kicsit tudjuk így szelektálni egy kicsit. Szűkül a kör. Tehát összegezve, tudjuk milyen irányzatú a motorunk, tudjuk milyen karakterű a bukósisak ami hozzá való. Tudjuk a szín és forma kombinációját ami illik is a mocinkhoz. Tulajdonképpen akár meg is rendelhetnénk? Nem még nem tudunk mindent, és ha már arról beszéltünk az elején, hogy körbetekintően kell eljárni akkor tegyük is így végig. Meg lesz az eredménye. A bukósisakok speciális termékek, mivel az esztétikán kívül, több speciális funkciót el kell látnia. Ilyen például a kényelmi funkció, és a biztonsági tulajdonságai is. Utóbbiakról ha egy nevesebb cég termékei közül választottunk, az interneten is könnyedén találunk erre vonatkozó leírásokat, teszt eredményeket, és adott esetekben tesz bemutatókat is. Ezeket feltétlenül kalkuláljuk bele a kiválasztással kapcsolatos teendőinkbe. Ne hagyjuk ki ezeket a nagyon fontos tényezőket, hisz az életünk múlhat ezen.  Mint ahogy említettem, a márkák már garanciák is a termékre. Ilyen példának okáért a Shiro bukósisak. Ez a márka már nagyon sokat bizonyított a piacon. Nem csak azért mert most is vezető márka ezen a területen, hanem azért is mert nem fél a termékeik tesztjeinek eredményét nyilvánosság elé tenni. Ez önmagában nagyon sokat árul el mind a gyártóról, mind pedig a termékről. Ami viszont a legfontosabb, hogy a nyilvánosság egy üzleti korrektséget tükröz, ami garancia a jó eladó-vevő kapcsolat működéséhez.